31 Mart 2012 Cumartesi

Ulyana Sergeenko



mErhabalar uzun bir aradan sonra döndüm ... modayla oldu ilk postum ...Bu postumda hayran olduğum tarzıyla Ulyana Sergeenko inceleyelim gözümüz gönlümüz açılsın diye düşündüm...kendisi kendi halinda  rus bir blogger'ken tasarımcı hale geldi ...  Bizleri özellikle tesettürlü bayanların ilham alacağı yegane kişi'dir... Eteklerinin kıyafetlerinin fotosunu alıp terziye götürmenin vaktidir şimdi:) ...onu daha iyi incelemeniz adına facebook linkini Ulyana Sergeenko veriyorum ...Ayrıca  defilesindende vdeo sunu koyuyorum ... sevgiler









7 yorum:

  1. Great pic!!
    Kisses
    http://www.lookladymode.com/

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz blog alemine:)
    takipteyim..
    beklerim bene sayfama,
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Aslında 2010 dan beri buralardayım ... ara ara girdim çıktım döndüm ... sanırım bu kesin dönüş teşekkür ederim ... tabiki ziyaret yapalım:)

    YanıtlaSil
  4. Uliana has a pretty nice collection!

    YanıtlaSil
  5. bu kadının tasarladığı elbiseler hiç tarzım olmasa da, bana yakışmayacaklarını bilsem de içlerinde olmak istiyorum. çoook güzeller! :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil