9 Nisan 2012 Pazartesi

Bahar+Diyet;)



Merhabalar ! Baharın gelmesiyle malum diyet sezonu açıldı . Havalar ısındı... Gerçi benim için bütün bir yıl diyet sezonu ama yaz aylarında zayflamak çok daha kolaylaşıyor... program yapmadan diyet olmuyor... plan şart ... Bende bu ay genelde elle dergisi alan ben diyet listeleri kitabını elele dergisinde görünce kaçırmak istemedim ... Bana en uygun olan diyetisyenin proogramıyla ve tabiki kendi programımla ayarladım ... Ne diyelim Allah mahcup etmesin:) bence sizde gidin alın ...Ocaktan lahana çorbası kokuları eşliğinde yazıyorum postu ... Bu arada boy 174 kilo 63 hedef=55  gelişmelerle görüşmek üzere ...İzlemede kalın

14 yorum:

  1. Is that a diet book. I need one badly. Not sure what your post says though. Would you like to visit my blog and let me know whether you like to follow each other. Let me know and will follow you right back.
    www.thoughtsofpaps.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi paps ! thanks for visit my blog... yes! Is that a diet book... came to the spring! Started the diet ... follow you paps

      Sil
  2. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    :)
    TABİKİ ARA ARA KENDİMİZE ŞÖYLE BAKIM YAPMALIYIA
    .9
    BANA DA BEKLERİM CANIM:)
    GEL MİSAFİRİM OL.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hoşgeldin:) izlemede kal ...Hemen ziyaret edeyim:)

      Sil
  3. I don't know much about the book, but a diet book seem nice...healthy eating is always great!
    Nice blog!

    Xoxo
    Stella

    YanıtlaSil
  4. Thanks for following me. Following back.
    www.thoughtsofpaps.com

    YanıtlaSil
  5. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 

     Also, I am planning on giving out shout out to my readers, so if you are interested please be free to send me a quick message and I will gladly do it =0

    YanıtlaSil
  6. Allah sabır versin canım diyet zor iş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ...Aslında bana zor gelen diyet değil,yeme alışkanlıklarımı değiştirmek.

      Sil
  7. Tam da yürüyüşe ve diyete başladığım bu ilk günümde bu yazıyla karşılaşmam ne güzel tevafuk oldu :)
    Benim de boyum 1.74 hedefim 55 :) Şuan 60 :)

    YanıtlaSil