15 Nisan 2012 Pazar

Diyette 1.hafta bitti!

Samire geçen haftayı biraz zor geçirdi ... Vücudun alışma dönemi ... Neyseki atlattık . Kısaca özetliyim neler yediğimi neler yaptığımı... Kahvaltıda resimde gördüğünüz tabağı tükettim ekmek tam buğday...Ara öğünlerde,genelde 1 çay bardağı nohut,üzüm ,2 yada 3 kayısı,yada özellikle akşam üstü tam buğday ekmeğiyle sandviç... 2 saatte bir yedim ...Öğlen salata, yoğurt,çorba. yaptığınız yemeklere göre çorbayla dönüşümlü... 7 de akşam yemeği sonra bişey yok. Çok acıktıysam şekersiz meyvelerden olan çağlayı tükettim 1 avuç kadar... spor olarak 5 gün yürüdüm 1 er saat... sonuç=62 ... 1 kilo... regl dönemim geldi belkide daha az olabilir kilom... Sevgiler izlemede kalın
SABAH KAHVALTISI

Ara öğün

4 yorum:

  1. Bol şans :)

    http://www.stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar... sizi bloguma davet etmeye geldim... sıcak paylaşımlarda buluşmak üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ! ziyaret edelim hemen...

      Sil
  3. mm diyet yapmak gerçekten zor şansın bol olsun :D bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil